牧千夏の話したいこと

読んだ本や考えたことを勝手に紹介しています。

My sister's house

I visited my younger sister's house with my kids. Her house is completely clean. She has been  good at organising and cleaning since she was a child. My kids played with her kids. Communicating with relatives is good for their growth. I also enjoyed spending  time with them.  

 

子供と一緒に妹の家を訪れました。彼女の家はすっかりきれいになっています。彼女は子供の頃から整理整頓や掃除が得意です。私の子供は彼女の子供と遊びました。親戚とコミュニケーションをとることは、子供の成長にとって良いことです。私も楽しく過ごすことができました。